فان بازار مدل هاي سه بعدي چه استفاده اي دارند؟ - فان بازار

مدل هاي سه بعدي چه استفاده اي دارند؟

مدل هاي سه بعدي چه استفاده اي دارند؟

مدل سه بعدی همان طور که از اسمش پیداست یک مدل کامپیوتری است که با نرم افزار ایجاد می شود و در نهایت یک شیئ یا جسم سه بعدی مانند اجسام واقعی به ما می دهد و می تواند هر اندازه یا مدلی داشته باشد. در دنیای امروز مدل هاي سه بعدي در زمينه هاي مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.دنیای علم از مدل سه بعدی برای مدل هاي بسيار دقيقی از تركيبات شيميايي یا آزمایشات بهره می گیرد. معماري از مدل ها و آبجکت های سه بعدی براي نشان دادن نمای کلی پیش از ساخت ساختمان ها و مناظر پیشنهادی برای ساخت استفاده می کند . همچنین جامعه مهندسي از مدل سه بعدی به عنوان طرح دستگاه جديد، وسايل نقليه و قطعات صنعتی قبل از تولید استفاده مي كند.

از مدل سازی سه بعدی برای شبیه سازی محصولات قبل از تولید استفاده می شود. طراحی مدل سه بعدی کمک شایانی به صنعت و معماری می کند چون قبل از صرف هزینه و وقت برای تولید نقص ها و اشکالات و همچنین بهبود مزایای کار بررسی شده و برای رفع آن ها تلاش می شود. طراحی مدل سه بعدی یک راه بسیار کار آمد برای ارائه نمایی از محصولات و یا سازه های مورد نظر می باشد.

وب سایت جوبیس در طول سال های اخیر تلاش کرده تا جدید ترین و متنوع ترین مدل های سه بعدی  و آبجکت ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و رضایت کاربران همیشه در اولویت این مجموعه بوده است . مدل های سه بعدی آماده لامپ های سقفی ، گل و گیاه، آینه و کنسول ، لوازم آشپزخانه، فضای سبز، لوازم اداری، در و پنجره و … را می توان از این دست آبجکت های آماده به حساب آورد که در نرم افزار های ۳ds Max و Cinema 4D قابل استفاده و پر کاربرد می باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.