فان بازار کالدرون: رونالدو ارزان‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید بود - فان بازار

پایگاه خبری فوتبالی – رامون کالدرون مدیر اسبق رئال مادرید در مصاحبه با رسانه های ایتالیا در مورد خرید کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کالدرون پیش از استعفا از رئال مادرید خرید رونالدو را نهایی کرد هر چند که در نهایت این انتقال در دوران فلورنتینو پرز رسمی شد. کالدرون در مورد جذب رونالدو توسط رئال مادرید گفت:” با توجه به نتایج کسب شده از نظر شخصی و تیمی، آوردن رونالدو به رئال مادرید یک تصمیم برنده و یک اتفاق غیرقابل تردید بود اما نمی خواهم برای خودم اعتبار بخرم. هر مدیر دیگری جای من بود، این کار را می کرد. این فرصت بی نظیری بود که نباید از دست می رفت. البته راضی کردن منچستریونایتد آسان نبود اما تصمیم خود بازیکن همه چیز را راحت تر کرد.”

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با ۹۴ میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال مادرید ملحق شد تا در آن زمان به گران ترین بازیکن فوتبال دنیا تبدیل شود.کالدرون در ادامه بیان کرد:”یونایتد سختگیر بود اما زمان نشان داد که او یکی از ارزان ترین خریدهای تاریخ باشگاه ما بوده است. از کاناوارو و نیستلروی هم خاطره خوشی دارم و همچنان با آنها در ارتباط هستم. دو بازیکنی که شخصیت ها و بازیکن های فوق العاده ای بودند و به ما درون زمین و در رختکن خیلی کمک کردند تا پس از سه سال بدون جام بتوانیم دو فصل متوالی قهرمان شویم.”

وی در مورد ترک رئال مادرید توسط رونالدو در سال ۲۰۱۸ هم صحبت کرد:” بدون تردید رفتنش به سود ما نبود. رونالدو بازیکنی است که خیلی چیزها به تیمش می دهد. نه فقط به خاطر گلهایش بلکه به خاطر روحیه رقابتی که به هم تیمی هایش منتقل می کند.”

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.