لباس فرم

لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست

تاریخ انتشار : 18 شهریور 1401کد مطلب : 67067زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست، گفت: خانواده‌ها هیچ الزامی به تهیه لباس فرم برای فرزندشان ندارند.

فاس:علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست، اظهار کرد:به همکاران ابلاغ و حتی توصیه کردیم چنانچه لباس سال گذشته کفاف می‌دهد و مناسب برای امسال است، دانش‌آموزان از همان لباس سال گذشته برای امسال به عنوان لباس فرم استفاده کنند.

وی تصریح کرد:اگر خانواده تمایل داشت، می‌تواند لباس فرم برای فرزندش تهیه کند اما اگر تمایل نداشت، لباس فرم اجباری نیست.

کریمیان در واکنش به این جمله که «مدارس به خانواده‌ها برای تهیه لباس فرم آدرس و مهلت می‌دهند»، گفت:معمولا مدیر مدرسه توافقی می‌کند و لباس یکسانی را طراحی می‌کنند و این را به صورت اختیاری به اولیا عنوان می‌کنند؛ اما اگر اولیا تمایل به خرید نداشته باشند، از نظر ما اشکالی ندارد.

وی ادامه داد:اینکه دانش‌آموزان با لباس‌های فرم متفاوت به مدرسه بروند هیچ اشکالی ندارد؛ زمانی که ما دانش‌آموز بودیم لباس فرم به معنای یکسان و یکدست نداشتیم و اکنون هم اصلا اجباری نیست و خانواده‌ها نیز هیچ الزامی به تهیه لباس فرم برای فرزندشان ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه موضوع سرویس مدارس و لباس فرم دانش‌آموزی در اختیار انجمن اولیا و مربیان مدرسه است، تصریح کرد:خانواده ها می توانند از لباس فرم استفاده نکنند اما لباسی در شأن دانش‌آموز با رعایت شؤونات دانش‌آموزی برای فرزندشان تهیه کرده باشند.

انتهای پیام/م

لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست

52
این مطلب مفید بود ؟20
وبگردی