فان بازار بهترین بازار لوستر تهران + آدرس بازار قطعات لوستر ارزان - فان بازار

بازار لوستر تهران و آدرس بهترین لوستر فروشی های پایتخت

برای خرید لوستر، نیاز به شناخت بازار لوستر و لوستر فروشی های معروف تهران دارید تا هم تنوع لازم و هم قیمت مناسب را برای انتخابتان در اختیار داشته باشید. در ادامه معرفی بازارهای تهران، پس از مطالب بازار مانتو و بازار لوازم خانگی و…. در این بخش از فان بازار، نوبت به معرفی بازار لوستر و چراغ های تزیینی میرسد که شاید لاله زار صدر نشین این لیست باشد ولی مراکز فروش دیگری هم برای خرید لوستر قیمت مناسب و البته شیک در تهران وجود دارد که با آنها آشنا خواهید شد.

بازار لوستر لاله زار تهران

خیابان لاله‌زار در تهران، یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر است که به عنوان مرکز خرید لوستر ارزان در تهران شهرت بسیاری دارد. این خیابان از میدان امام خمینی تهران شروع شده و تا خیابان انقلاب ادامه می‌یابد. در گذشته به دلیل وجود کافه‌ها و تئاترها، شهرت زیادی داشت، اما بعدها کاربری آن تغییر کرد و به محلی مخصوص فروشگاه‌های برق و الکترونیک تبدیل شد. در حال حاضر، لاله‌زار مرکزی است برای خرید لوستر اتاق کودک، لوستر مناسب برای پذیرایی و رستوران‌های شیک.

ساعت کاری اکثر فروشگاه‌های لوستر در خیابان لاله‌زار از ساعت ۱۱ صبح آغاز شده و تا ساعت ۸ شب ادامه دارد. بنابراین، اگر قصد دارید به عنوان یکی از مراکز خرید لوستر در تهران به لاله‌زار بروید، مناسب است این بازه زمانی را انتخاب کنید. در روزهای جمعه نیز ساعت کاری فروشگاه‌های لوستر در لاله‌زار همانند سایر روزهای هفته است.

لوستر

لوستر فروشی های خیابان ابوسعید تهران

خیابان ابوسعید در تهران، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید لوستر و لوازم روشنایی است. این خیابان از چهارراه گلوبندک غربی شروع شده و تا میدان منیریه به سمت غرب ادامه دارد. در این خیابان می‌توان انواع مختلف لوازم برقی و دکوری، آیینه و شمعدان، لوستر، لامپ و آویزهای مختلف را پیدا کرد. خیابان ابوسعید به خصوص در بین جوانانی که در حال آماده شدن برای ازدواج هستند، بسیار محبوب است.

این امتیاز به دلیل کیفیت بالا ویژه آیینه و شمعدان‌هایی است که در این خیابان موجود هستند. در خیابان ابوسعید، تنوع قیمت برای لوازم روشنایی و لوسترها بسیار زیاد است؛ زیرا فروشگاه‌هایی با محصولات اقتصادی و متنوع و همچنین فروشگاه‌های لوکس با محصولات مجلل و منحصر به فرد وجود دارند.

بازار لوستر صالح آباد

بازار لوستر صالح آباد در اطراف بهشت زهرا در تهران، به عنوان یکی از بازارهای اصلی فروش لوستر شهرت زیادی دارد. این بازار در واقع یک بازار عمده فروشی است، اما در این منطقه فروشگاه‌های تک فروشی نیز فعالیت زیادی دارند. در مورد آدرس بازار لوستر صالح آباد میتوان گفت صالح آباد در موقعیت جغرافیایی بزرگراه آزادگان قرار گرفته است و در میان دو بزرگراه بهشت زهرا و شهید کاظمی واقع شده است.

بازار صالح آباد را می‌توان به عنوان یکی از مراکز عمده فروش لوستر در نزدیکی بهشت زهرا در تهران تلقی کرد. یکی از مزیت‌های اصلی خرید لوستر و وسایل برقی در صالح آباد این است که می‌توانید به راحتی و بدون واسطه از تولیدکننده مستقیماً خرید کنید.

حذف واسطه‌ها باعث می‌شود قیمت محصولات روشنایی و لوسترهایی که از این بازار در نزدیکی بهشت زهرا در تهران خریداری می‌کنید، کمتر شود. همچنین در این خیابان علاوه بر محصولات برقی نظیر لوستر و ادوات جانبی روشنایی، می‌توان به راحتی و سادگی لوازم الکتریکی مرتبط با آن‌ها را تهیه کرد.

بازار لوستر اتابک و تولیدی لوستر در تهران

بازار لوستر در خیابان ذوالفقاری محله اتابک، به عنوان مرکز خرید لوستر در شرق تهران قرار دارد. این خیابان و فروشگاه‌های لوستر در آن شاید شهرت زیادی نداشته باشند، اما با وجود طرح‌های مناسب، رونق قابل توجهی دارند. در حال حاضر، تعدادی از کارگاه‌های با کیفیت در این خیابان فعالیت می‌کنند و لوسترهای با کیفیت و مناسبی را برای مشتریان تولید می‌کنند. با این حال، دلیلی که ممکن است مردم به اندازه کافی به این خیابان برای خرید لوسترها و لوازم برقی علاقه نشان ندهند، می‌تواند بافت قدیمی و فرسوده این منطقه باشد.

لوستر فروشی

بازار لوستر شریعتی و لوستر فروشی های میرداماد تهران

خیابان شریعتی – میرداماد میزبان تعداد زیادی فروشگاه لوستر و دکوراسیون است که در امتداد این خیابان قرار گرفته‌اند. محله قلهک که در این منطقه قرار دارد، یکی از محلات قدیمی تهران است. این منطقه معمولاً به عنوان مقصدی برای خرید لوسترهای لوکس شناخته می‌شود، اگرچه قیمت‌های آنها ممکن است بالاتر از سایر مناطق باشد. محصولات عرضه شده در این فروشگاه‌ها بیشتر تجملاتی و باکلاس هستند و بنابراین ارزش قیمت بالایی دارند.

بازار قطعات لوستر در تهران

بازار قطعات لوستر به دو مکان مشهور در تهران تقسیم می‌شود. افرادی که تمایل به خرید این قطعات و لوازم از بازارهای تهران دارند، به دو محل مختلف مراجعه می‌کنند که شامل:

بازار قطعات لوستر در خیابان پانزده خرداد (حوالی ابوسعید)

افرادی که تمایل دارند از بازار تهران خرید کنند، به خیابان پانزده خرداد در نزدیکی ابوسعید مراجعه می‌کنند و قطعات لوستر موردنیاز خود را خریداری می‌کنند.

بازار قطعات لوستر در خیابان خاوران

برخی از افراد که از ترافیک شهر مرکزی و محدودیت‌های تردد پرهیز می‌کنند، به خیابان خاوران مراجعه می‌کنند و لوازم لوستر موردنیاز خود را از اینجا تهیه می‌کنند.

لوستر مدرن

آشنایی با انواع لوستر

انواع لوسترها را بطور کلی اگر دسته بندی کنیم به شرح زیر می باشد:

لوسترهای دیوارکوب

این نوع لوسترها روی دیوار نصب می‌شوند و معمولاً در ورودی‌ها، راهروها و اتاق‌های خواب استفاده می‌شوند.

لوسترهای شاخه‌ای

این نوع لوسترها براساس تعداد شاخه‌های آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. لوسترهای شاخه‌ای معمولاً به عنوان لوسترهای کلاسیک شناخته می‌شوند و در گذشته محبوبیت بسیاری داشتند.

لوسترهای چند طبقه

این نوع لوسترها در مکان‌هایی با سقف بلند استفاده می‌شوند. معمولاً در مساجد، رستوران‌ها و تالارها از لوسترهای چند طبقه استفاده می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : گوناگون تاريخ : 5 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.