فان بازار میخوای مچ همسرتو بگیری؟ بگو یه امضا بزنه - فان بازار

شخصیت شناسی امضا؛ توضیحات جذاب درباره انواع امضاها

آیا شما هم موقع امضا کردن؛ نام کامل تان را می نویسید؟ آیا زیر امضای خود خط می کشید؟ آیا در انتهای امضا یک نقطه می گذارید؟ همه این ها نشان دهنده شخصیت شما هستند که در این قسمت از فان بازار قصد داریم راجع به این موضوع توضیح داده و بگوییم که امضاهای متفاوت با اشکال مختلف؛ چه جنبه ای از شخصیت شما را نشان می دهند.

امضا با نوشتن نام کامل

اکثر افراد از نام کوچک و نام خانوادگی خود؛ یعنی اسم و فامیلِ کامل در امضا استفاده می کنند؛ البته خیلی از افراد فقط اسم کوچک خود و بعضی دیگر فقط نام خانوادگی شان را داخل امضا می آورند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که نام و نام خانوادگی تان را داخل امضا وارد می کنید، یعنی روی زمان حال تمرکز دارید و به دنبال تعادل بین هویت شخصیتی و خانوادگی خود می‌ گردید.

اگر حرف اول نام کوچک خود را با حرف بزرگ انگلیسی می نویسید؛ یعنی اعتماد به نفس بالایی دارید و اگر حرف اول نام خانوادگی خود را با حرف بزرگ انگلیسی بنویسید، یعنی وابستگی احساسی زیادی به خانواده تان دارید.

اگر در امضای خود فقط نام کوچک تان را قرار می دهید، یعنی خودآگاهی زیادی دارید. شما فرد مستقلی هستید و در مورد مدیریت پول هم خیلی حساس می باشید.

امضا کردن

اگر در امضای خود فقط نام خانوادگی تان را می نویسید، یعنی می خواهید استقلال و اعتماد به نفس خود را نشان دهید. عشق و وفاداری به خانواده در شما به شدت قوی و عمیق است و‌ دوست دارید که به اعضای خانواده نزدیک بمانید.

اگر فقط حروف اول نام و نام خانوادگی را داخل امضای خود می نویسید، یعنی فردی هستید که به حریم خصوصی خیلی اهمیت می دهید و به راحتی چیزی از زندگی خانوادگی خود به زبان نمی‌ آورید و استقلال بسیار زیادی هم دارید.

اگر در امضای خود اسم و فامیل می نویسید، خودتان را در فامیل برتر می دانید.

اگر هنگام امضا اسمتان را می نویسید و روی اسم خود خط می زنید شخصیت خود را نشناخته اید.

نکته:اگر نام خانوادگی خود را داخل امضا به گونه ای بنویسید که به سمت پایین کشیده شود، نشان دهنده احساسات منفی است؛ اما اگر نام و نام خانوادگی هر دو حالت منحنی دارند، یعنی شما خیلی فرد اجتماعی و شوخ طبعی هستید.

خط کشیدن زیر امضا

کشیدن خط زیر امضا نشان دهنده نیاز شما برای احساس مهم بودن و جلب توجه دیگران است. در بعضی از موارد نشان دهنده اعتماد به نفس و تمایل برای پذیرفته شدن از سمتِ اطرافیان تان نیز می باشد.

داشتن چند خط زیر امضا هم نشانه کمبود اعتماد به نفس است.

اگر خطی زیر امضای تان ندارید، یعنی هیچ نیاز و تمایلی به احساس مهم بودن یا جلب توجه ندارید و با جریان زندگی پیش می روید.

اگر یک خط زیر امضای تان می کشید که به سمت بالا می رود، یعنی فرد خوش بین و خلاقی هستید که مخصوصاً در محل کار این ویژگی بیشتر در شما نمایان است. در واقع این باعث می‌ شود که دیگران متوجه حضور شما شوند و بفهمند که چه کار می کنید و به کارهای تان علاقه نشان دهند.

اگر دو بار زیر امضای خود خط می کشید، یعنی تمایل یا نیاز زیادی برای مهم بودن دارید و دوست دارید که در کارتان معتبر شناخته شوید و از طرفی این کار گاهی اوقات نشان دهنده حس ناامنی و کمبود اعتماد به نفس در شما هم می باشد.

خط زیر امضا

امضا در جهت عقربه های ساعت وبرعکس

بسیاری از ما معمولا امضای راحتی داشته و خط گردی می کشیم، کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می کنند، کسانی هستند که می خواهند به قله برسند. اگر به طرف عقربه های ساعت امضاء می کنید انسان هایی منطقی بوده اما اگر برعکس عقربه های ساعت امضاء می کنید دیر منطق را قبول می کنید و بیشتر غیر منطقی هستید.

استفاده از خط عمودی و افقی در امضا

برخی افراد در امضای خود از خط عمودی و افقی استفاده می کنند، افرادی که از خطوط عمودی استفاده می کنند لجاجت و پافشاری در امور داشته وافرادی که از خطوط افقی استفاده می کنند انسان های منظمی هستند.

قرار دادن یک نقطه انتهای امضا

اگر بعد از امضای خود یک نقطه می گذارید، یعنی خود آگاهی بالایی دارید و می دانید که چه چیزی از خودتان رو کنید و در کارتان هم خیلی جدی می باشید.

امضا پیچیده و با فشار

اگر امضای شما پیچیده است، شما فرد شکاکی هستید، اگر شما با فشار امضا می کنید، شما فردی هستید که در کودکی سختی زیادی کشیده اید.

اگر امضای خوانایی ندارید

اگر امضای شما به گونه‌ ای است که اصلاً خوانا نیست و چند حروف در هم هستند و نمی توان به راحتی آن را تقلید کرد، یعنی ذهن شما خیلی سریع عمل می‌ کند. درگیرِ جزئیات یا موانع نیستید و به توانایی ها و کار خود مخصوصاً در امور شغلی اعتماد دارید.

اگر امضایتان راحت خوانده می شود، یعنی فرد متعادلی هستید. گاهی اوقات دمدمی مزاج می شوید؛ اما در کل حرف خود را صریح و مستقیم می زنید و این شفافیت کلامی به خاطر اعتماد به نفس شما است.

امضای نا خوانا

امضای کج

امضای کج با یک شیب رو به بالا نشان دهنده جاه طلبی و آینده نگری شما است که ثابت می کند فرد بلندپروازی هستید و خیلی دوست دارید که برای آینده برنامه ریزی کنید.

از طرفی امضای کج به سمت پایین هم نشان دهنده افرادی است که عزت نفس پایینی دارند.

امضا با خط صاف

امضا کردن با خطوط صاف؛ نشان دهنده تعادل در دیدگاه شما نسبت به زندگی و شغل است. شما خودکفا، بسیار سازمان یافته هستید و نسبت به ذهن تان کنترل کافی دارید؛ همچنین تمایل دارید که احساسات واقعی خود را نشان دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : گوناگون تاريخ : 31 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.